fredag 15. juni 2012

LAGE SELV: Nøkkel- og mobilhylle


Jeg har en stund irritert meg over at jeg ikke har noe sted å legge nøklene og mobilen når jeg kommer inn inngangsdøra. Ofte havner de på gulvet, og er det noe jeg unngår om dagen, er det å plukke opp ting som ligger på gulvet. Babymagen gjør at hvis jeg må bøye meg, blir det en del sukk og stønn, for å si det sånn.

Men! I dag fikset jeg en hylle for å begrense sukk&stønn. Først fingerheklet jeg en snor (hvis du har glemt barndommens kunster, se her hvordan du gjør det) og festet en kule i hver ende. Tråd og kuler fra Søstrene Grene. Deretter fant jeg en gammel treeske og hang eska opp i snora. Jeg har tenkt å spikre hylla fast i veggen for å sikre
at den ikke kommer i ubalanse. Men da må jeg finne hammeren først...

Goooood fredag!!


10 kommentarer:

  1. God ide for noen og enhver!

    SvarSlett
  2. Oi dette var idèen jeg lette etter, perfekt oppbevaring av nøkler for min heller rotete mann ;) super blogg dette her, følger deg videre :)

    Ha en fin helg!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Den ble superFIN :) Ønsker deg en super fredagskveld!

    SvarSlett
  4. "deretter fant jeg en gammel treeske..."... det kan du seie, det, som bur i eit kjemekoselig hus med masse skattar i!!! for oss andre (som til og med må kutte ned på det vi har av skattar før flyttesjau) er det vel litt meir sånn "deretter gikk jeg på leting på utallige loppis og brukthandler i dager og år for å finne en gammel treeske...". :) i alle fall for å finne ei så fin! gledar meg over den vi fekk til bryllaupet. den skal alltid vere med!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, du har rett! Det er nok lett for meg å si... Men, jeg tenkte først å bruke en liten skuff, men fant ikke noe som passa. Så da ble det en gammel margarineske som jeg bare fant :) :)

      Slett
  5. Så herlig liten hylle. Slike oppbevaringssteder får man vel alri nok av :)

    SvarSlett
  6. Lurt! Og fint:) Tenk at man faktisk kommer til savne både sukking og stønning.. Kos deg med stormagen:)

    SvarSlett
  7. Å denne ble kuuul , veldig god ide igrunn! Jeg liker!

    SvarSlett
  8. Oj, så smart! Jeg er ekstremt surrete og har sikkert brukt et halvt liv på å lete etter mobilen min, så ei sånn mobilhylle vil jeg lage. Fint dekorert! :)

    SvarSlett
  9. Looks really good! The taped tree looks great, also. Exactly what I had in mind to do on one of my big emptly walls

    SvarSlett

Jeg blir glad for kommentarer - og send meg også gjerne en mail hvis det er noe du lurer på! Adressen er prydting @ gmail.com.
Dessverre har jeg måttet skru på ordrebekreftelsen igjen, fordi det har vært så mye spam i det siste.




ALT AV TEKST OG FOTO © PRYDELIG 2012